2 Temmuz 2011 Cumartesi

Rota

Sevgili internet;
Merhaba, arkadaşım Fevzican özlem pansiyon'dan 600 eu seyahat bursu kazandı, ben de babamdan bi seyahat bursu kazandım ve Fevzican'ın, bursa başvurmadan önce planlamış olduğu; İran, Hindistan vs. Vietnam'a kadar olan gezi planına dahil oldum. Geziyle ilgili, daha çok Fevzicanı'ın yapmakta olduğu araştırmalarımız dahilinde, Fevzican'ın bana verdiği bir görev üzerine, araştırma konum olan, gezmeyi planladığımız ülkelerin hangilerinin vize isteyip istemediği ve hangilerinin vizesinin sınır kapısından alınabileceği üzerine bir görsel tablo hazırladım. Buyur;

Bu ülkelerden hangilerini gezeceğimizi bile aslında henüz kararlaştırmadık, mesela Sri Lanka planda yoktu, onu da yeni dahil ettik, daha birçok araştırma yapacağızdır. Ha bi de Fevzican'ın okuldan bi arkadaşı da gelicekmiş sanırım bizimle, buyursun o da gelsin. 3 kişi daha da güzel olur.
Öyle işte, onun dışında hayatım güzel, evi 3. kez ilaçlattık, sanırım tahta kurularından kurtulduk. Keman çalışıyorum, kendimi geliştiriyorum, çok güzel... Animasyonu boşladım, fazla yapmıyorum ama yaparım ya. Resim de pek yapmıyorum ama onu da yaparım. FRP grubumdan atıldım. Çıkmak istiyordum çünkü her haftanın pazar gününü bu oyuna ayırma commitmentını üstlenmek istemedim, ara sıra spontane olarak yapılan bişey olsa tamam ama böylesi bi bağlılık bana göre değil. İsteksizliğim ve oyunlara geç gelmelerim yüzünden, son oyunda beni bekliyorlarken! kapalı oylama yapıp 3'e 1 oyla beni atmışlar, evet atmışlar. Zaten çıkmak istiyordum ben de aman. Neyse işte öyle, tekrar yazacak bişeyler olduğunda, yakında görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder