3 Ağustos 2011 Çarşamba

Güvercinlerin bir suçu yok

Sevgili internet,
Merhaba. Bu gece Berker'le, Burak'ta kaldık. Şu an o işte, biz hala evindeyiz, dün doğumgünüydü. Dünyanın en iyi doğumgünü partisi değildi ama olsun. Berker uyuyor, yine hayvan gibi sarhoş oldu. Gece film izliyorduk, ben ondan önce uyudum, uykumun arasında onun birtakım sarhoş eylemlerine tanık oldum. Burak'ın banyo penceresinin arkasında yaşayan güvercinlerin sesinden kıllanmış, kim var lan orda deyip küfrediyordu. Dövücem lan sizi diyordu. Kuş onlar dedim, Berker kuşları dövmeye gitti. Duşa çıktı, pencereye uzandı, kilidini açmaya çalıştı, açamadı, vurmaya başladı, bu arada hala güvercinlere olan nefretini ifade etmeye devam ediyordu, kilide defalarca yumruk attı, elini fena halde incitmiş olmalı. Bi süre sonra sıkılmış olacak ki vazgeçip banyodan çıktı. Daha sonra uykumun arasında sarhoş Berker'in, Burak'ın numarasının telefonumda kayıtlı olup olmadığını sorduğunu hatırlıyorum. Neyse daha sonra, mükemmel olayların gerçekleştiği, çok mutlu olduğum, ilginç ve çok güzel bir dünyadan, aslında rüya gördüğümü anladığım gerçek dünyaya geçiş yaptım. Rüyaya ne kadar tutunmaya çalıştıysam da ellerimin arasından kayıp gitti. Hemen rüyayı yazmaya koyuldum. Aylar önce yazdığım rüyalarımı hala hatırlayabiliyorum. Çok güzel bir rüya görürken, uyanıp gerçek olmadığını anladığımda çok üzülürüm, ama rüyada yaşamaya ve o müthiş anları ve duyguları canlı tutmaya en çok, onu yazarak devam edebilirim.
Burak'ın partisinden 3-4 gün önce, yine Burak'ın evinde kutladığımız bir de Berker'in doğumgünü partisi vardı ki OFF! 3 şişe jagermeister, 1 şişe tekila ve sayısız bira bitirdik. Uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim. Neyse bu kadar.
Haa bu arada, önceki yazımda, bana yanlış yapan bazı kişi ve kurumlardan bahsetmiştim. Onlar gibi bir yenisi daha geldi başıma; yabancı bir uçak bileti internet sitesinden, iran-shiraz bileti alacaktım, bu site, bilet başına küçük bir miktar komisyon alıyor kendine. Kredi kartı bilgilerini girip onayladım, bileti veremiyoruz bir hata oluştu gibisinden bir mesajla karşılaştım, bir kere daha almayı denedim, yine aynı şey oldu. Sonra bir baktım ki bu şerefsiz site her iki denemem için de bu ekstra komisyon ücretini almış, yani iki tane 96 TL ediyo bu da, ama bilet milet yok ortada. Lan dedim sen misin bunu bana yapan, hiç elimden kurtulabilir mi. Bi de sinirliyimdir, aksiyimdir hani. Dua etsin internet sitesi, yoksa elimden bi kaza çıkardı. E ben de mail attım adamlara, dedim bana yanlış yaptınız geri verin lan paramı. Adamlar yaptıkları hatayı anladılar, geri verdiler parayı. Bu olayı da böylece halletmiş oldum. Uçak biletlerini de internetten almamaya karar verdik. Neyse hadi görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder